top of page

Frokostmøte: hvordan skape lojale kunder?

Den 3 oktober var vi så heldig å få holde ett frokostmøte med Håvard Uglem Hovdahl fra Strawberry. Lojalitetssjef og «helt» i Strawberry. Han klatret gradene i Nordic Choice Hotels, og har blant annet vært sterkt involvert i flere større endrings-og omorganiseringsprosesser. Nå sitter han i kjernen av den største og viktigste endringen i selskapets historie, der Nordic Choice Hotels ble rebrandet til Strawberry. Håvard startet dagen med en flott presentasjon stappfull av inspirasjon som svarte på spørmål om hvordan de med sine lojale kunder har klart å gjennomføre en så velykket rebranding 🏆

Er det noen som kan inspirere i dette så er det absolutt Strawberry- fra pandemi til en vellykket rebranding 🍓 Og med Håvard i spissen på nettopp dette med lojalitet, var det mye inspirasjon og hente! "Med den rette teknologien går mye-men ingenting går uten de rette folka!"


TAKK til foredragsholder Håvard Uglem Hovdahl og alle som deltok på vårt frokostmøte🤩

ความคิดเห็น


bottom of page