Frokostmøte: Hvordan måle og maksimere effekten av markedsføringsbudsjettet
ons. 14. aug.
|BI Trondheim
Hva er markedsførerens største utfordringer i dagens medielandskap og hva er egentlig effekt? 👋 Christian deler sine erfaringer fra ulike effektmetoder og effektstudier. Han vil gi råd om hvordan bør vi måle effekt og hvordan vi kan jobbe for å skape mer effektive kampanjer.
Tid og sted
14. aug. 2024, 08:15 – 10:00
BI Trondheim, Brattørkaia 16, 7010 Trondheim, Norge
Om arrangementet
Hvordan måle og maksimere effekten av markedsføringsbudsjettet 📈
Hva er markedsførerens største utfordringer i dagens medielandskap og hva er egentlig effekt?
👋 Christian deler sine erfaringer fra ulike effektmetoder og effektstudier. Han vil gi råd om hvordan bør vi måle effekt og hvordan vi kan jobbe for å skape mer effektive kampanjer.
I 15 år har Christian Nordby Bø jobbet med markedsundersøkelser, kampanjeeffektivitet og merkevarestrategi. Han har lang erfaring fra en rekke ulike bransjer som strateg, prosjektleder og analytiker. Han har primært jobbet med måling av merkevarestyrke og posisjonering, mediemålinger, forbrukerinnsikt og segmentering, testing av kreativer og innhold, samt dokumentere markedsføringseffekter. Med en bakgrunn som Innsikts- og strategidirektør i Mindshare, hvor han hjalp store merker som SAS, Volvo, REMA 1000, Helsedirektoratet, Unilever og mange flere.
Det siste året har Christian jobbet som selvstendig konsulent og hjulpet alt fra startups til kjente merkevarer med å vokse gjennom målrettet markedsføring. Med sin innsikt vil han vise deg hvordan du kan utnytte markedsføringsbudsjettet ditt optimalt og oppnå imponerende resultater. Dette er en unik mulighet til å lære av en ekspert på området, og sikre at dine markedsføringsinvesteringer gir maksimal avkastning. Ikke gå glipp av dette! 🏆
📆 Dato: 14. august
🏢 Sted: BI Trondheim, Brattørkaia 16
☕️ Frokost: 08:15-09:00
🗣️ Foredrag: 09:00-10:00