top of page

Frokostmøte: Strawberry-Hvordan skape lojale kunder

tir. 03. okt.

|

BI Trondheim

Registreringen er lukket
Se andre arrangementer
Frokostmøte: Strawberry-Hvordan skape lojale kunder
Frokostmøte: Strawberry-Hvordan skape lojale kunder

Tid og sted

03. okt. 2023, 08:15 – 10:00

BI Trondheim, Brattørkaia 16, 7010 Trondheim, Norge

Om arrangementet

Strawberry-Hvordan skape lojale kunder. Dette er en utrolig spennende tid for Strawberry (tidligere kjent som Nordic Choice Hotels). Selskapet har alltid vært en banebryter innen den nordiske reiselivsindustrien, og nå tar de enda et stort skritt mot fremtiden.

Håvard Hovdahl har har klatret gradene i Nordic Choice Hotels og startet sin reise som konserntrainee. Han har blant annet vært leder for kundesenteret i norden, styresekretær, ansvarlig for strategi i selskapet og vært sterkt involvert i flere større endrings- og omorganiseringsprosesser. Nå sitter han i kjernen av den største og viktigste endringen i selskapets historie, der Nordic Choice Hotels skal bli Strawberry - som ansvarlig for konsernets lojalitets-arbeid. Håvard vil dele innsikten i den største endringen i selskapets historie, og fortelle deg hva som er det viktigste med nettopp lojalitet.

Gjennom å fokusere på lojalitetsprogrammet og medlemskontakten har Strawberry overvunnet utfordringer og kommet seg gjennom vanskelige tider. Dette vitner om kraften i å bygge sterke kundeforhold og investere i lojale kunder.

Fremtidsplanene er intet mindre enn ambisiøse. Strawberry ønsker å utvide sitt økosystem ved å tilby ikke bare hoteller, men også restauranter, barer, gym og spa. Dette vil gi medlemmene en helhetlig opplevelse når de velger å bo hos Strawberry. I tillegg vil selskapet samarbeide med eksterne partnere for å tilby enda flere unike opplevelser i Norden. Målet er klart: Strawberry skal være den ultimate destinasjonen for opplevelser, og de vil fortsette å vokse som et univers av muligheter for både gjester og medlemmer.

Bli med oss for å høre Håvard Hovdahl og Strawberry dele sine inspirerende visjoner for fremtiden og deres forpliktelse til å sette medlemmene i førersetet. Dette er en mulighet du ikke vil gå glipp av!

Meld deg på vårt arrangement i dag om du vil vite mer om hvordan man skaper lojale kunder!

Vi serverer frokost fra kl 08:15, foredraget starter kl 09:00. Velkommen!

Dele dette arrangementet

bottom of page