top of page

MARKEDSKONFERANSEN
19. APRIL 2024

Velkommen til 

Markedskonferansen 2024

Design uten navn (24).png

Britannia Hotel
fredag 19. april
kl 08:
00-16:00

Billettene til fjorårets utsolgte konferanse ble revet bort på rekordtid!
Sikre deg din billett nå!

Konferanse
kl 08:45 - 16:00



Vi har gleden av å invitere til Markedskonferansen 2024 som også i år avholdes på
ærverdige og flotte Britannia Hotel i Trondheim.

Flotte omgivelser, nydelig mat, nettverksbygging og et forrykende program
-oppskriften på den ultimate konferansen!

Tradisjonen tro skal også "Årets Markedsfører" deles ut for 49. år på rad
og vi får høre 3 spennende trønderske finalecaser.


Vel møtt til årets største happening for markedsførere i Trøndelag!



 

ÅRETS PROGRAM

Eirik Norman Hansen
 

Foredragsholder og årets konferansier

 Se forbi det åpenbare

Vi lever i en eksponensiell revolusjon. Det siste året har kunstig intelligens blitt noe alle snakker om, men hva er det egentlig? Og hva er det ikke? Hvordan kan dette fantastiske verktøyet hjelpe oss til å gjøre magiske ting? Sammen med KI, utvikler de teknologiske mulighetene seg hele tiden. Vi må bare henge med som best vi kan, noe jeg i dette foredraget viser deg deg hvordan du gjør. Eirik Norman Hansen er futurist, teknologioptimist, og en av Norges mest etterspurte formidlere. Han ble kåret til Årets taler av Talerlisten i 2018, og har vært nominert hvert år siden.

426758643_1099792647876292_2047317254887735123_n.png
7533bfa9-3b0e-49dd-9baf-1c8144cf7ee8.jpg

Geir Østby
Klarna
 

Fremtidens kundereiser-
AI skaper nye premisser for shopping og marketing

Over de neste årene vil AI sette nye forutsetninger for retail, ehandel og marketing. En verden der nye formater og kanaler vil påvirke hvordan kunder finner produkter og legge til rette for et nytt nivå av personalisering. Hvem vil være morgendagens premissgivere for shopping?

Jerker Fagerström

 

Unveiling the last unfair advantage that is still legal in business - creativity

A talk that points to the most powerful force in business and how to use it to your advantage. Jerker Fagerström is the founding partner of Saatchi & Saatchi in Sweden. Among other things, he has led McCANN Sydney for 3 years, been a CCO at Publicis Group Nordics, and now runs a consultancy in Sydney helping businesses within marketing strategies.

427039969_367041356120943_5546968542630884081_n.png
IMG_0447-2.jpg

Etienne Thessman
Voyado

The exciting world of AI in retail marketing

In this presentation, we'll delve into the exciting world of AI in retail marketing, where algorithms and data analysis have become the ultimate weapons for retailers to succeed. From turning customer data into finely tuned art to predicting highly accurate buying patterns—AI brings a touch of magic to the everyday grind of retail marketing. So, buckle up and get ready to ride the AI wave, because in this game, the only predictable thing is the unpredictability of consumer behavior.

432236011_442714788093089_2066287219738917452_n.jpg

Marte Bruset
Tise

 

Bruktuniverset som tenker nytt

«Alle» unge jenter i Norge har en profil på Tise. Hvorfor det? Tise er en norsk gratisapp for kjøp og salg av brukte klær, som på få år har blitt en foretrukken markedsplass for mote- og klimabevisste unge forbrukere. Mer enn 9 av 10 norske jenter i målgruppa 18-24 år har nå en bruker på Tise, og bruktuniverset har også etablert seg i hele det nordiske markedet. Hør Tise fortelle om hvordan de bygger community, og hvordan de jobber med kommunikasjon og markedsføring både på vegne av seg selv og sine kommersielle partnere.

Skjermbilde 2024-02-12 kl. 15.20.25.png

Mads Hansen

Hvordan engasjere på sosiale medier

512 000 personer av Norges befolkning på ca 5 millioner følger Mads Hansen på Instagram. Det vil si hver tiende mann eller kvinne du ser på gata. Selv sier han at han er så godt som tonedøv, men han vant likevel Spellemannsprisen for Årets Låt. Han har ikke en utpreget penn, men boka hans, « Min instastory», endte på toppen av boklistene med over 20 000,- solgte eksemplarer. Dog har han en bachelorgrad i Markedsføring og ledelse fra BI, men skulle dette holde til å bli kåret til «Årets Medienavn» i Kampanje? Hvordan klarte han å få privatpersoner og bedrifter til å samle til sammen 6 millioner til veldedighet? Er det noe som er sikkert er det at Mads har klart å engasjere sine følgere, og er det noe din bedrift ønsker er det å engasjere dine kunder!

Program for dagen:

08:00: Dørene åpner
08:40: Intro TMF
08:45: Eirik Normann Hansen
09:20: Geir Østby

09:55: Kaffepause
10:10: Presentasjon av jury for Årets Markedsfører
10:15: Kandidat 1
10:35: Kandidat 2
10:55 Kandidat 3
11:15: Kandidat 4
11:35: Lunsj i Palmehaven
12:30: Marte Bruset
13:05: Jerker Fagerström
13:45: Kaffepause
14:00: Etienne Thessman
14:35: Kåring av Årets Markedsfører
14:50: Kaffepause med lett servering
15:10: Mads Hansen
15:45 Avslutning v/ Eirik Normann Hansen

Biletter

Afterparty
kl 18.00

Bli med på årets fest: Markedskonferansen Afterparty! Vi i Trondheim Markedsforening inviterer deg til å bli med på årets mest spennende afterparty! Etter en dag fylt med inspirerende innhold og lærerike foredrag på Markedskonferansen, ønsker vi å avslutte dagen med stil. Hva kan du forvente? Deilig Tapas: La ganen bli forført av vårt utvalg av deilige tapasretter, nøye utvalgt for å tilfredsstille enhver smaksløk. Forfriskende Cocktails: Slapp av med en forfriskende TMF-cocktail i hånden, skreddersydd av dyktige bartendere. Spennende underholdning: Opplev spennende underholdning som vil holde stemningen oppe hele kvelden. Mingling og god stemning: Bli med på en kveld fylt med god stemning og muligheter for å knytte verdifulle kontakter med ulike konkurranser. Dette er kvelden du ikke vil gå glipp av – en unik mulighet til å feire og mingle med andre markedsførere i regionen. Meld deg på nå for å sikre deg en plass på årets festlige høydepunkt! Vi garanterer en kveld utenom det vanlige, fylt med minnerike øyeblikk og inspirerende samtaler. Bli med og skap magien på Markedskonferansen Afterparty!

Kjøp billett

bottom of page